26. februar 2009

LITT OM MEG

Jeg er ei jente på 34 år, som har hester som hobby. Jeg eier to varmblodstravere. Ei hoppe på tre år, som ikke har kommet ordentlig i gang ennå, og en vallak på tretten år, som er pensjonert traver.

Har de ikke hjemme, skulle gjerne hatt mulighet til det, men de står ikke så langt unna. Drømmen er selvfølgelig å få et sted hvor man kan ha de hjemme, må bare vinne noen millioner først :)

Jeg har også akvarium og en kanin.

Har begynt å intressere meg for webdesign, så layouten på bloggene vil nok variere en del. Liker å bruke forskjellige html- og css-koder, for å få sidene som jeg vil. Blir aldri helt fornøyd da, så tips mottas med takk.

Som den ene bloggen min viser, så er jeg interessert i matlaging. Spesielt baking og kaker. Fant derfor ut at jeg skulle legge ut alle kakeoppskriftene mine. Samlingen begynte rett og slett å ta for stor plass, så er derfor godt å få ryddet litt.

Andre interesser jeg har, er brodering, lese bøker og se på filmer. Er også glad i å reise.

Ellers så trives jeg i skog og mark, og har hytte på skauen.


Ingen kommentarer: